خنک کننده روغن هیدرولیک

خنک کننده روغن هیدرولیک

خنک‌ کننده روغن هیدرولیک، دستگاهی برای خنک کردن روغن هیدرولیک است. در سیستم های هیدرولیکی، انرژی تبدیل و انتقال می‌یابد. در طول این تبدیل و انتقال، تلفاتی رخ می‌دهد، مثلا انرژی مکانیکی و هیدرولیکی به گرما تبدیل می‌شود. عملکرد سیستم های خنک کننده، از بین بردن این گرما است.

سیستم خنک کننده شامل عملکرد بهینه شده اجزای خنک کننده در ساخت بلوک آلومینیوم و شامل هوا شارژ (Intercooler)، خنک کننده موتور (رادیاتور) و روغن هیدرولیک (روغن خنک کننده) می‌باشد.

در سیستم های هیدرولیکی مدرن، خنک کننده روغن جهت کنترل دمای سیستم استفاده می شود.

کاربرد خنک کننده روغن:

معمولا در بسته های نیروی هیدرولیک استفاده می‌شود. آنها همچنین می‌توانند در واشرهای قدرت، موتورها و تقریبا هر چیزی که در آن روغن داغ وجود دارد، برای خنک کردن، استفاده شوند. بعضی از تولیدکنندگان تجهیزات از مبدل حرارتی هوا خنک استفاده می‌کنند، اگر تجهیزات آنها موبایل است، بعضی از مبدل حرارتی صفحه‌ای استفاده می‌کنند، اما بسیاری از آنها به جای این ها از روش‌های سنتی و لوله خنک کننده روغن استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از کولرهای روغن هیدرولیک:

  • انعطاف پذیری
  • قابلیت اطمینان
  • کارایی
  • سهولت خدمات

خنک کننده روغن هیدرولیک دارای فن مخصوصی همراه با موتورهای هیدرولیکی متناسب طراحی می‌شود که راه‌حل بهینه‌ای برای تمام نیازهای خنک کننده در ماشین آلات سیار ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این راه حل بیش از تمام الزامات دستورالعمل برای تجهیزات موبایل را برآورده می‌کند.

نتایج ساخت صرفه جویی در فضا، وزن و هزینه های نصب و راه اندازی می‌باشد. یکپارچه سازی اضافی یک شیر سوئیچ برای معکوس کردن جهت چرخش فن (مکش و همچنین جهت هدایت هوا)، سیستم خنک کننده را در حالی که دستگاه عمل می‌کند، تمیز می‌کند، بنابراین جلوگیری از خرابی می‌شود.

نیاز شما به یک خنک‌کننده سفارشی، کولرهای صنعتی برای سیستم هیدرولیک را تامین می‌کند.

انواع خنک کننده روغن:

خنک کننده روغن، که به عنوان مبدل حرارتی نیز شناخته می‌شود، انواع مختلفی دارد. خنک کننده با آب یا هوا.

در صورت وجود آب کافی در دسترس ، نوع آب معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. این مزایا دارای فشردگی و حساسیت کمتری نسبت به تغییرات دمای هوای محیط است. آب از طریق لوله‌ها و روغن در لوله‌ها جریان پیدا می کند ، دومی در مسیر جریان خود از طریق پوسته توسط صفحات حباب هدایت می شود. حداکثر فشار روغن که ممکن است کولر در معرض آن باشد ، توسط پوسته محدود می شود ، افت فشار ناشی از جریان روغن از طریق کولر معمولاً کوچک است.

خنک کننده هوا در مقابل ساخت سبک تری دارد و برای همان اتلاف گرما نیز بزرگتر است. روغن از طریق لوله های کولر که معمولاً برای کمک به اتلاف گرما ریز شده اند عبور می کند و هوا توسط لوله ها دمیده می شود. عملکرد خنک کننده هوا نسبت به تغییرات دمای هوای محیط حساس است و باید در انتخاب آن دقت کرد. حداکثر فشار روغن مجاز معمولاً پایین تر از نوع آب است. یکی از مهمترین کاربردهای خنک کننده هوا در صنعت موبایل است.

شرکت تجهیز صنعت افتخار ارائه انواع خنک کننده هیدرولیکی را داراست.

اعم از: رادیاتور هیدرولیکی، مبدل حرارتی صفحه ای، مبدل حرارتی آب خنک.

تحقیق و توسعه

دانش محصولات از طریق تانک‌های آزمایشگاهی با تکنولوژی بالا و سایر تجهیزات گواهی انباشته شده است.

آزمون‌های عملکردی مهم در رابطه با مبدل حرارتی، افت فشار، مقاومت هوا، مقاومت در برابر خستگی، سر و صدا، شوک حرارتی و ارتعاشات در مرکز توسعه انجام شده است.

آزمایشگاه تحقیق و توسعه دارای ظرفیت و توانایی برای توسعه محصولات و پیشرفته‌ترین تکنولوژی است.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *